ابعاد فایبرسمنت و کاربرد آن

ابعاد فایبرسمنت و کاربرد آن : ملزومات فایبرسمنت برد را میتوانید با قیمت رقابتی، از مدرن سازان رادیس، تأمین کنید. ما سال های سال است که در زمینه فایبرسمنت برد، فعالیت داریم و تجربه ما، در این زمینه، می تواند تضمین کیفیت کار ما باشد.
شما در ادامه میتوانید فهرستی از ملزومات مورد نیاز برای اجرای فایبرسمنت برد را مشاهده نمایید. همچنین از طریق تماس، دسترسی به لیست قیمت فایبرسمنت برد خواهید داشت.

نصب و اجرای فایبرسمنت برد

اجرای زیر سازی فلزی فایبرسمنت برد به صورت کلی تفاروت زیادی با زیر سازی فلزی دیگر نماهای خشک ندارد.

در سازه های بتنی اتصال المانهای فلزی معمولا بر روی پلیت های قرار داده شده در هنگام بتن ریزی بر روی بدنه تیر و ستون انجام می گیرد. اگر این پیش بینی انجام نشود پلیت ها به وسیله رول بولت های مکانیکی به بدنه اتصال پیدا می کنند.

با توجه به بالا بودن ضریب انبساط طولی در فایبرسمنت برد که به خاطر رطوبت و حرارت محیط ایجاد می شود ، استفاده از پروفیل های گالوانیزه در زیر سازی فایبرسمنت بورد بسیار مهم است و به هیچ وجه نصب فایبرسمنت بورد بر روی زیر سازی فلزی توصیه نمی شود.

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سوال خود را بیابید.

با کلیک روی دکمه زیر

کلیک کنید

پروفیل های مورد نیاز در نصب فایبرسمنت

پروفیل M : این پروفیل در محل قرار گیری دو پنل فایبرسمنت در کنار هم استفاده می شود و برای کنترل تغییرات ابعادی فایبرسمنت که بر اثر تغییرات دما و رطوبت پدید می آید ، استفاده می گردد.

پروفیل A : در صورت استفاده از پروفیل M ، درز بین پنل های سیمانی به صورت نمایان باقی خواهد ماند که برای پوشش این درز، می توان از پروفیل گالوانیزه A استفاده نمود.

پروفیل V : در زیر سازی نمای مدولار و کرکره ای اجرای می شود . قیمت این پروفیل از پروفیل M به طرز قابل ملاحظه ای کمتر می باشد ، استفاده از آن باعث کاهش هزینه های زیر سازی خواهد شد.

ابعاد فایبرسمنت برد و کاربرد آن

فایبرسمنت برد ساده صفحات مستطیل شکل با ابعاد ۲۴۰×۱۲۰ سانتیمتر و ضخامت ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۸ میلیمتر هستند.

  1. ضخامت های ۴ و ۶ جهت اجرای سقف کاذب به کار برده می شوند.
  2. ضخامت های ۱۰ و ۸ برای دویار های داخلی جدا کننده کاربرد دارند.
  3. ضخامت های ۱۰ و ۱۲ به عنوان نما کاربرد دارند.
  4. ضخامت ۱۸ برای کف و کف باربر استفاده می شوند.

ابعاد فایبرسمنت و کاربرد آن

اجرای فایبرسمنت با مدرن سازان رادیس

مدرن سازان رادیس با کادری مجرب و متخصص سعی در اجرای تخصصی و صحیح این نما و از بین بردن مشکلات ناشی از پس از نصب این نما دارد. تیم مهندسی مدرن سازان رادیس طرح دلخواه شما را با رعایت کامل اصول و استانداردهای ساز و کار خشک فایبر سمنت برد و کی پلاس اجرا می کنند. تیم فروش مدرن سازان رادیس با بروزترین قیمت ها و تخفیف های ویژه پاسخگوی شما در تمام ساعات شبانه روز هستند.

شرکت مدرن سازان رادیس این اطمینان را به شما می دهد که فایبر سمنت، نمای خانه شما را متحول خواهد کرد. این محصول، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نمای ساختمان است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات مربوط به شروع کار با فایبرسمنت با شرکت مدرن سازان رادیس که نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبرسمنت برد در ایران می باشد در ارتباط باشید . همچنین می توانید برای مشاهده نمونه های ارائه شده نمای فایبرسمنت و دریافت قیمت فایبرسمنت به آدرس اینترنتی www.radiscompany.com  مراجعه فرمایید.

همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه رادیس بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.