تکنیک های فنگ شویی برای بارداری

تکنیک های فنگ شویی برای بارداری : اگر شما نیز تصمیم به بارداری دارید و قصد دارید بچه دار شوید باید به شما می گوییم علم فنگ شویی نیز برای دریافت انرزی محیط در این دوران برای شما توصیه هایی دارد که می توانید از آن استفاده کنید. به هنگام بارداری به هیچ هنوان از انرژی های محیط اطراف خو غتفل نشوید و از جریانات انرژی و تکنیک های فنگ شویی در این دوران حساس استفاده کنید.فنگ شویی یک علم قدیمی در چینی می باشد که برای هرکاری تکنیکی دارد و به جریانات انرژی در خانه معتقد می ابشد و با رعایت اصول و قوانین این علم باعث به حرکت آوردن انرژی و جریسانات مثبت در محیط اطراف خود می شوید. چینی­‌ها بر این باور هستند که برای هر مشکلی راه­ حلی وجود دارد و ناباروی هم از این اصل مستثنی نیست. در اینجا نکاتی وجود دارد که براساس باور چینیها به خانم­‌ها کمک می­‌کند بارداری را تجربه کنند. در این مقاله به بیان نکات جالبی درباره تکنیک های فنگ شویی برای بارداری می پردازیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

تکنیک های فنگ شویی برای بارداری

 زمانی که بارداری زوجین به تعویق می افتد بیشتر زمان خود را در مطب های پزشکی به دنبال درمان های علمی باشند و از محیط خانه خود غافل می شوند و به انرژی جریان یافته در آن توجهی ندارند و بر روی آن متمرکز نمی شوند. بهتر است همان‌طور که به جستجوی دلیل اساسی پزشکی و تاثیر آن‌ها بر باروری می‌گردید نگاه کوتاهی هم به درون خانه خودتان داشته باشید تا ببینید که محیط خانه چطور می‌تواند به بارداری شما کمک کند.

از نظر علم فنگ شویی ناباروری به دلیل بسته شدن نوعی جریان انرژی است که  به انرژی چی معروف می باشد. هدف این هنر باستانی چینی فراهم کردن  حس سلامتی و رفاه و سعادت به‌وسیله به تعادل رساندن جریان انرژی در مکان‌هایی است که افراد در آنجا کار یا زندگی می‌کنند.

با یادگیری چند تکنیک ساده فنگ شویی برای بارداری، شما می‌توانید خانه‌ای داشته باشید که سرشار از انرژی مثبت و انرژی باروری باشد. تکنیک های فنگ شویی برای بارداری شامل موارد زیر می باشد که برای شما بصورت کامل بیان می کنیم:

تکنیک طلایی در فنگ شویی بارداری استفاده از انار می باشد

شاید جالب باشد که بدانید در علم فنگ­‌شویی انار برای بارداری مفید است.انار سمبل شادی خانوادگی است چرا که داخل آن دانه‌­های آبدار زیادی وجود دارد. در بیشتر مواقع مشاوران فنگ­ شویی به زوج ­های جوان توصیه می­‌کنند که هنگام خرید وسایل برای خانه جدید به سراغ انتخاب آن دسته از آثار هنری بروند که در آنها انار دیده می‌­شود. به این ترتیب شانس بچه‌­دار شدن­شان افزایش می‌­یابد و به کمک این میوه می‌­توانند شادی بیشتری را به زندگی­شان راه دهند. در بازار جاشمعی هایی به شکل انار که بلوری شکل می باشند و گلدان های انار شکل و اکسسوری های دیگر موجود می باشد که می توانید متناسب با دکوراسیون فضای منزل خود خریداری کنید و از انرژی باروری آن در محیط خود و به جریان انداختن انرژی مثبت در منزل استفاده کنید.

تکنیک های فنگ شویی برای بارداری

تکنیک های فنگ شویی برای بارداری

اتاق خواب خود را مرتب کنید و خلوت نگه دارید

داشتن روابط خوب با همسر برای بارداری اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل هر عاملی که عشق و محبت شما نسبت به همسرتان را کم می­‌کند از اتاق بیرون ببرید. موبایل، لوازم  الکترونیکی، تلویزیون، لپ‌­تاپ و …از جمله عوامل خراب کننده و آسیب زننده روابط زناشویی هستند که باید به بیرون از اتاق هدایت شوند. علاوه بر این توصیه می‌­شود دیواری که تخت­‌خواب شما به آن می­‌چسبد در کنار با در ورودی، حمام یا آشپزخانه نباشد. توجه به همین نکات کوچک می تواند انرژی باروری در محیط خانه شما را افزایش دهد. اتاق‌خواب در فنگ شویی از اهمیت بالایی برخوردار است.

زمانی که اقدام به بارداری می‌کنید هدفتان این است که بین انرژی زنانه یین و انرژی مردانه ینگ تعادل برقرار کنید. شروع کنید به زیباسازی اتاق‌خواب، هدفتان باید دعوت و به جریان انداختن انرژی و آرامش به اتاق‌ خوابتان باشد. بهتر است از ترکیب رنگ‌های سفید، قهوه‌ای مایل به زرد، قهوه‌ای، صورتی، یا طلایی استفاده کنید که باعث ایجاد هماهنگی و تقویت میل باروری می‌شود.

از طرف دیگر ازگل‌های تازه، بالش و روتختی گل‌دار و کاغذدیواری با طرح گل، اجتناب کنید. زیرا در فنگ شویی گل‌ها در زیرمجموعه ینگ یا انرژی مردانه قرار می‌گیرند که این انرژی می‌تواند با انرژی مردانه همسرتان تداخل به وجود آورد.

کاشتن درخت میوه

در  علم فنگ ­شویی درخت میوه نماد و سمبل باروری می باشد. در خانه های آپارتمانی امروزه که حیاط ندارد می توانید از گلدان های کوچک انارهای تزیینی و فلفل تزیینی استفاده کنید که مانند کاشت درخت میوه اما در سایز کوچک تر می باشد.اگر منزل شما ویلایی و حیاط دار می باشد در صورتی‌ که می­‌خواهید اصول فنگ­ شویی را دنبال کنید در جایی از حیاط خانه یک درخت میوه بکارید و از آن مراقبت کنید تا شانس باروری در شما افزایش یابد.

باور رایج در علم فنگ ­شویی این است که هر چقدر درخت شما میوه بیشتری تولید کند شانس باروری­تان افزایش می‌­یابد.

حتی اگر باردار نیستید اتاقی برای کودک خود در نظر بگیرید

بنا به گفته کارشناسان در علم فنگ شویی حتی اگر کودکتان هنوز به دنیا نیامده و یا فعلا کودکی هم در راه نیست ساختن یک اتاق به‌صورت نمادین برای بچه در علم فنگ شویی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ و این به این معناست که باید از شر بعضی وسایلتان خلاص شوید. اگر محیط خانه‌تان انباشته از وسایلی است که به آن‌ها نیاز ندارید همین حالا زمان مناسبی است که یک‌ سوم از آن‌ها را به کسانی که نیاز دارند اهدا کنید و آن‌هایی که به درد نمی‌خورند را دور بریزید و یا در انبار قرار دهید. این رهایی از یک‌سوم به معنای زنده کردن فضای لازم به یمن فرد سومی است که وارد زندگی شما خواهد شد. اگر خانه یا آپارتمان شما کوچک است همین امر نیز موجب پایین آمدن پتانسیل شما جهت بارداری می‌شود. بهتر است درصورتی‌که شرایطش فراهم است به فکر یک‌ خانه با اتاق بیشتر باشید.

درب ورودی خانه تان را برای جذب انرژی باروری کنترل کنید

همانطور که بیان کردیم در فلسفه فنگ‌­شویی واژه ه­ایی به نام چی وجود دارد که شامل انرژی جریان یافته در محیط است که می‌تواند همه جنبه­‌های زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده و حتی در باروری هم نقش داشته ­باشد. از این رو برای ایجاد جریان مثبت در خانه مطمئن شوید که روبروی درب ورودی اصلی خانه شما درخت یا جسم بزرگ دیگری وجود نداشته ­باشد. این اجسام مسیر ورود انرژی را تا حدودی می بندد و به این ترتیب سلامت شما را با مشکلاتی روبرو می‌­سازند. حتی می‌­توانند به عنوان یک مشکل مرتبط با سلامتی در ناباروری هم نقش داشته­ باشند. پس از همین امروز موانع را از ورودی خانه­‌تان دور کنید تا شانس باروری بیشتری داشته ­باشید.

تاثیر نمادها در باروری

یکی دیگر از راه‌ های ساده برای دعوت کردن انرژی باروری این است که اطرافتان را با عکس‌های انگیزشی و وسایلی که حس باروری را تلقین می‌کنند پرکنید. این نمادها شامل موارد زیر می باشد:

  • یکی از نمادهای باروری خیلی قوی بامبوی توخالی هست که نماد فروتنی و باروری است.
  • نماد دیگر عکس کلاغ‌ زاغی پرنده شادی و سعادت هست.
  • نماد دیگر استفاده از 2 فانوس قرمزرنگ در دو طرف تخت خواب است که انرژی ینگ خوب را به اتاق‌خواب جاری می‌کند.
  • همین‌طور استفاده از انار که معرف باروری است و در قسمت بالای همین مقاله به آن اشاره کرده ایم.

نکته مهم در فنگ شویی بارداری

حتی اگر شما بطور کامل علم فنگ شویی را درک نکرده باشید و از نحوه دقیق و جزء به‌ جزء تاثیر آن آگاه نباشید و  اطلاعی نداشته باشید ، این هنر باستانی و علم جالب می‌تواند به شما کمک کند تا با همین آموزش های ساده، خانه خود را در یک روشنایی جدید ببینید و تشویق تان می‌کند تا با بازسازی مجدد منزلت ان آن را به مکان مقدسی تبدیل کنید که سرشار از عشق و صلح است و روح باروری در آن جاریست . برای اجرای صحیح انواع فنگ شویی می توانید از افراد کارشناس و متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بصورت اصولی از این علم برای به حرکت درآوردن جریان چی در منزل و محیط اطراف خود استفاده کنید. با خرید یکی از پکیج های استاد ژاله معروف و یا در صورت تمایل به مشاوره فنگ شویی فردی و خانوادگی با خانم ژاله معروف با شماه تماس های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.