راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود : اگر به فکر راه اندازی فست فود می باشید و اکنون به وسیله موتور های جستجو اقدام به جمع آوری اطلاعات راه اندازی فست فود نموده اید، توصیه می کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بسیاری از فست فود ها در حالی شروع به کار می کنند که نه مشاوره ای از متخصصان گرفته اند و نه اصول اولیه راه اندازی فست فود را در نظر گرفته اند که چنین موردی باعث ایجاد مشکلات مختلف می شود.

پس در قدم اول لازم است حتما با کارشناسان و متخصصان در این حوزه مشورت بگیرید و راهنمایی بخواهیدتا بتوانید مراحل تاسیس فست فود را به خوبی بگذرانید.

این مشاوره می تواند شامل مباحث مالی، تبلیغاتی،روحیه تیمی و مدیریتی، ریسک پذیری شما، صبر و تحمل و شخصیت شناسی سرمایه گذار و ارائه  دهنده خدمات فست فود و دهها فاکتور دیگر باشد که در جلسه مشاوره و آموزش جهت راه اندازی فست فود مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

راه اندازی کافی شاپ

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل راه اندازی کافی شاپ،تهیه تجهیزات کافی شاپ مورد نیاز می باشد که انتخاب صحیح تجهیزات کافی شاپ تاثیر بسیاری در سرعت،کیفیت و مکانیزه بودن خط تولید دارد.

برای تعیین دستگاه ها و لوازم مورد نیاز،باید به فاکتور های مهمی مانند منوی تعیین شده کافی شاپ،ابعاد و مدل آشپزخانه،بودجه بندی و… تعیین می شود.

هزینه راه اندازی فست فود

یکی از راههای کلی طبقه بندی هزینه راه اندازی فست فود ،چینش آن به صورت دکوراسیون ،تجهیزات ،راه اندازی ،مواد مصرفی میباشد.

مسلما اگر محل مورد نظر اجاره و یا رهن باشد یک مورد مهم دیگر به نام هزینه رهن و اجاره مکان هم افزوده میشود.

با توجه به پرسش های متداولی در زمینه هزینه ها از جمله:

  •  میزان براورد هزینه دکوراسیون
  •   میزان براورد هزینه راه اندازی
  •   میزان براورد هزینه تجهیزات
  •   میزان براورد هزینه اولیه مصرفی
  • تعیین حجم سرمایه لازم در این امر بسیار مهم و با اهمیت می باشد. چون سرمایه کمتر از حد لازم شما را با مشکلات فراوانی در حین ورود به بازار روبرو می کند، وبه عکس سرمایه بیش از حد لازم نیز استهلاک منابع مالی را برای شما به ارمغان می آورد.
  • شرکت فست فود شاپ،با برخورداری تیمی از کارشناسان و متخصصان در حوزه راه اندازی و تاسیس رستوران ها و فست فود ها ، آماده ارائه خدمات مشاوره در تخمین و تعیین هزینه راه اندازی فست فود به شما میباشد .

راه اندازی فست فود

راه اندازی آشپزخانه صنعتی 

آشپزخانه صنعتی به عنوان یک مکان جداگانه به تجهیزاتی مطابق با شرایط خاص خود نیازمند است.

در راه اندازی آشپزخانه های صنعتی ،تجهیزاتی باید انتخاب شود که مخصوص راه اندازی آشپزخانه صنعتی است و فرقی نمیکند که نو یا دست دوم باشند.

در حالت کلی در راه اندازی آشپزخانه صنعتی ، تجهیزات به دسته های زیر تقسیم می گردند:

  • میز آماده سازی غذا
  • یخچال، فریزر و دستگاه یخ ساز
  • تجهیزات شستشوی ظرف ها
  • تجهیزات برقی برای پخت و پز، سرخ کردن
  • کابینت، طبقات و قفسه ها برای نگهداری ظروف و مواد
  • اشكال مختلفی از طراحی رستوران

تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی بسیار متفاوتند، اما به چهار گروه اصلی لوازم آماده سازی،لوازم پخت، لوازم سرو و لوازم جانبی شناخته میشوند.

اگر بخواهید این لوازم را شناسایی کنید،در میابید که گستردگی زیادی دارند و انتخاب لوازم مورد نیاز و صحیح ، کار دشواری است و در این میان توصیه ما این است که از مشاوران و متخصصان در این امر راهنمایی و مشاوره بگیرید.

بعد از شناسایی صحیح تجهیزات و لوازم مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی ( ابعاد و اندازه،مشخصات فنی، سرعت و کیفیت و کارآیی )،باید با توجه به منو و ظرفیت،لوازم آشپزخانه صنعتی،تصمیم گیری نهایی در خصوص تهیه این لوازم انجام شود.