عدد کووآ در فنگ شویی چیست؟

عدد کوا و محاسبه آن می‌تواند کمک بزرگی به شما باشد

فعال نمودن انرژی‌ها برای عدد کوا

  • نماد
  • رنگ
  • جنس
  • شکل
  •  متریال

مربوط به هر عنصر و جهت خود را هم‌ راستا با انرژی های پیرامون سازگار نمایید. باید دقت داشته باشید دقت داشته باشید فعال نمودن انرژی‌ها (افزایش و یا کاهش) زیاده‌روی نکنید زیرا ممکن است محیط را از تعادل خارج کنید. اصل و اصول اولیه فنگ شویی یین و یانگ است یعنی برقرار نمودن تعادل در تمام محیط‌های زندگی خود و باید به این نکته بسیار توجه شود.

دوره جامع فنگ شویی

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش فنگ شویی در معماری است. آکادمی معماری داخلی آرت کانر با برگزاری دوره جامع فنگ شویی به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند، پس از پایان دوره، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

برگزاری کارگاه آموزشی فنگ شویی

با توجه به اینکه بازار معماری ایران با کمبود متخصص در حوزه معماری مواجه است.گذراندن دوره فنگ شویی باعث می شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست یابند و انواع راه حل و تکنیک های فنگ شویی با توجه به کاربری و نوع معماری هر فضا را بشناسند . مطالب مربوط به فنگ شویی در این کلاس ها عمدتا مبتنی بر مبانی نظری معماری می باشد .در این دوره ها تاکید بر آموزش تکنیکهای عملی فنگ شویی برای سبک های مختلف معماری است. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک میکنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید. آموزش فنگ شویی با آکادمی معماری آرت کانر