پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

پاکت اصلی جاروبرقی سیماران به s-bag در بازار بین المللی شناخته شده است در صورتی که شما از خریداران جاروبرقی سیماران می باشید و مایلید تا کیسه جاروبرقی خود را تعویض نمایید می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی توتک استفاده کنید. در این بخش مدل های مختلف کیسه جاروبرقی سیماران برای استفاده شما عزیزان در نظر گرفته شده است که می توانید با مراجعه به صفحه هر یک توضیحات و مشخصات آن را مطالعه نمایید و در صورت تمایل نسبت به خرید پاکت جاروبرقی مورد نظر خود از سایت این فروشگاه اقدام نمایید.

مزایای خرید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

استفاده صحیح از جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 عمر دستگاه را تا چند برابر افزایش می­دهد. یکی از مهم­ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر نحوه عملکرد جاروبرقی، خرید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 اصل است.  پاکت یکبارمصرف جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 در برندهای مختلف با کارایی های مختلف تولید شده است که با توجه به نیاز خود و مدل جاروبرقی خود می توانید با توجه به قیمت پاکت های جاروبرقی سیماران در فروشگاه اینترنتی توتک اقدام به خرید آنلاین نمایید

پاکت هپا جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

پاکت های هپا یکی از پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب است. مناسب برای فضاهای در بسته و محیط های بهداشتی میباشد. داخل بسته چهار عدد و در بعضی مدل ها پنج عدد پاکت یک بار مصرف قرار دارد پاکت های بهداشتی هپا جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 در بازار بسیار طرفدار دارد این نوع پاکت ها نسبت به پاکت های کاغذی دارای 50 درصد عمر بیشتر و همچنین عملکرد فیلترینگ بهتری می باشد جنس چند لایه پاکت از خروج گرد و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند .این پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 برای همین مدل و جاروبرقی تکنو استفاده می شود.

با توجه به متفاوت بودن مدل جاروبرقی های تکنو به هنگام خرید پاکت جاروبرقی توجه داشته باشید حتما مدل جاروبرقی خود را در نظر داشته باشید یا پاکت یکبار مصرفی را خریداری کنید که در توضیحات آن نوشته باشد قابل استفاده در تمامی مدل های جاروبرقی سیماران .

قیمت پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

با توجه به نوسانات موجود در بازار و متفاوت بودن قیمت ها با یکدیگر برای اطلاع دقیق از قیمت پاکت جاروبرقی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی توتک تماس بگیرید.توجه داشته باشید برخی از پاکت های جاروبرقی ارزان قیمت و بی کیفیت برای این مدل از جاروبرقی در بازار وجود دارد که اصل نمی باشد و با توجه به قیمت پایین آن مصرف کنندگان زیادی دارد اما توجه داشته باشید استفاده زیاد از این نوع پاکت های بی کیفیت جاروبرقی به مرور زمان باعث آسیب رسیدن به موتور دستگاه می شود و عمر جاروبرقی شما کوتاه.

معرفی بسته پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

این بسته حاوی 5 پاکت یکبار مصرف است. از قابلیت های پاکت های یک بار مصرف بهداشتی بودن آنهاست ؛ به دلیل مجهز بودن به درپوش کاغذی، پس از پر شدن پاکت می توان درپوش را کاملا بست تا درحین جابجایی گرد و خاک از داخل پاکت خارج نشود. جنس پاکت به گونه ای است که در حین مکش، گرد و خاک از پاکت به بیرون درز نکرده و وارد موتور نمی شوند. بنابراین موتور جارو برقی عمر بیشتری خواهد کرد.

ویژگی های پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

شاید برای شما سوال باشد که چه تفاوتی بین پاکت های اصلی جاروبرقی سیماران ،پاکت های تقلبی می باشد.که در این قسمت از مقاله به بیان چند مورد پرداخته ایم که شامل موارد زیر می باشد:

  • پاکت های اصلی از جنس پارچه نانو چند لایه می باشد که از نشتی گرد و خاک به داخل مخزن تا 90 درصد جلوگیری می کند.
  • از سوی دیگر این پارچه ها گرد و خاک را به خود جذب کرده تا گردشی داخل خود پاکت بوجود نیاید و مکش تا 30 درصد افزایش یابد.
  • جنس دریچه پاکت های اصلی کاغذ فشرده بوده و معمولا به رنگ آبی و سرمه ای می باشد. از سوی دیگر معمولا دور پاکت یک یا دو ردیف دوخت برای جلوگیری از پاره شدن پاکت وجود دارد.

مزایای خرید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

  • استفاده از پاکت جاروبرقی اصل، عملکرد تمیزکنندگی دستگاه را در سطح بالاتری حفظ کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
  • تا 50 درصد کارکرد طولانی تر: نیاز کمتر به تعویض پاکت جاروبرقی بواسطه ظرفیت بسیار بالای جذب گرد و غبار.
  • محافظت موثر: جای گیری و بسته شدن دقیق پاکت جاروبرقی از ورود گرد و غبار به موتور جلوگیری می کند در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • بهداشت رضایت بخش: 99.9% از ذرات ریز گرد و غبار فیلتر می شوند، و قفل بهداشت تعبیه شده دفع تمیز پسماندها را تضمین می کند.
  • عملکرد تمیزکنندگی بهتر: جریان هوای بسیار قدرتمند برای تمیزکنندگی عالی، حتی در زمانی که کیسه پر شده است.
  • مقاومت مثال زدنی در برابر پارگی: پاکت های جاروبرقی اصل، به دلیل استفاده از الیاف پشمی قدرتمند و مقاوم در برابر پارگی، بسیار مستحکم هستند.
  • خرید پاکت جاروبرقی مانع کثیف شدن بیش از حد فیلتر می شود.

    چه زمانی باید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 را تعویض کنیم؟

    • در چهار برهه زمانی لازم است حتما پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 تعویض شود.
    • به صورت معمول زمانی که 50 درصد حجم کیسه پر شده باشد بایستی پاکت تعویض شود.
    • زمانی که رطوبت وارد دستگاه شود باید سریعا پاکت تعویض شود و تا 24 ساعت نیز از جاروبرقی استفاده نشود.
    • زمانی که پاکت دستگاه بیش از یکسال داخل مخزن مانده است حتی اگر پر هم نشده باشد می بایستی تعویض شود.
    • زمانی که جسم تیز و یا صلبی وارد پاکت شده و امکان خروج آن وجود ندارد برای پیشگیری از ترکیدگی و ورود گرد و خاک به داخل مخزن ، می بایست کیسه تعویض شود.

    روش تعویض پاکت جاروبرقی یکبار مصرف جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 :

    جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 با داشتن نشانگر پر شدن کیسه این مزایا را داد که نیاز به چک کردن مداوم پاکت جاروبرقی را کاربر ندارد و با روشن شدن این نشانگر ال ای دی کاربر متوجه می شود که زمان تعویض پاکت جاروبرقی فرا رسیده است. با خارج کردن پاکت یکبار مصرف پر شده و جایگزینی آن با پاکت جاروبرقی نو و بستن در پوش جاروبرقی به راحتی می توانید پاکت جاروبرقی خود را تعویض ننمایید.

    هزینه پاکت جاروبرقی یکبار مصرف سیماران مدل SVC – 817 :

    پاکت یکبار مصرف جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 از نظر هزینه به صرفه تر از پاکت جاروبرقی دائم آن می باشد.

    خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

    دانستن اطلاعاتی از قبیل مشخصات و مزایا محصول، در خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 مؤثر است. این اطلاعات کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تر و آگاهانه‌ تری را انجام دهید. در ادامه مشخصات و مزایای این محصول شرح داده شده است.

    جنس: این پاکت از جنس هپا است. هپا دارای ساختاری پارچه‌ای و چند لایه است. این ساختار نسبت به کیسه‌های کاغذی بسیار ضخیم‌تر است و از عمر بیشتری نیز برخوردار است.

    نوع: پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 در انواع یک‌بار مصرف وجود دارد. دلیل محبوبیت پاکت‌های یک‌بار مصرف را می‌توان سهولت در استفاده و تخلیه آن، بهداشتی‌تر بودن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها نسبت به کیسه‌های دائمی و … دانست.

    تعداد: بسته‌ این پاکت‌ها اغلب شامل 5 عدد پاکت یک‌بار مصرف است.

    ماندگاری: ماندگاری و دوام این پاکت‌ها بسته به طرز استفاده از آن متغیر است. در صورتی که کیسه‌ها از جنس کاغذی باشد، ماندگاری آن نسبت به پاکت‌های هپا کمتر است. همچنین ممکن است کاربر کیسه را پیش از پر شدن تمام ظرفیت آن دور بیندازد. وسعت مکان مورد نظر برای جاروکشی، نیز در ماندگاری و دوام این کیسه‌ها مؤثر است.

    اندازه: این پاکت‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که بتوان از حداکثر فضای خالی آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها استفاده کرد. کوچک‌ترین اندازه این پاکت‌ها معمولا 5 سانتی‌متر و بزرگ‌ترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها 125 سانتی‌متر است.