چرا فروشگاه ساز برای راه اندازی فروشگاه آنلاین مناسب تر است؟

چرا فروشگاه ساز برای راه اندازی فروشگاه آنلاین مناسب تر است؟ اگر شما آماده شروع فروش آنلاین هستید ، احتمالاً نمی خواهید منتظر بمانید – اما ایجاد یک فروشگاه آنلاین حتی اگر دانش فنی داشته باشید نیز می تواند چالش برانگیز باشد.به علاوه ، حفظ آن با گذشت زمان ، دردسر بزرگی خواهد بود. این حقایق اغلب صاحبان مشاغل جدید را از کار انداخته ، اما فروش آنلاین کار سختی نیست. ما می توانیم ساخت و رشد تجارت شما را با یک فروشگاه ساز رایگان و در عین حال حرفه ای برای شما راه اندازی کنیم. فروشگاه ساز سریع ترین راه برای کسب و کار آنلاین و شروع فروش است. فروشگاه ساز اوژن هر آنچه را که نیاز دارید با هم در یک پلت فرم هموار و با کاربرد آسان قرار می دهد. از طراحی و سفارشی سازی گرفته تا مدیریت محصول و فروش ، فروشگاه ساز رایگان اوژن همه چیز را دارد. فقط حساب خود را ایجاد کنید ، از هر مرورگر وب وارد شوید و شروع به کار کنید.

فروشگاه اینترنتی خود را بسازید

فروشگاه ساز اوژن بیش از 200 ویژگی داخلی

هر آنچه برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیاز دارید در آن گنجانده شده است! فروشگاه ساز رایگان اوژن شامل ابزارهایی برای وب سایت ، سبد خرید ، وبلاگ ، خبرنامه ، درگاه خرید و موارد دیگر است. بر خلاف سیستم عامل های دیگر ، هیچ برنامه اضافی برای فعال کردن شما لازم نیست – با این حال ، ما برنامه های زیادی برای شما داریم تا فروشگاه خود را با نرم افزار تجارت الکترونیکی مورد علاقه خود ادغام کنید!

بهینه سازی فروشگاه ساز برای موبایل از ابتدا

فروشگاه ساز اینترنتی اوژن از ابتدا برای تلفن های همراه و تبلت بهینه شده است. می توانید با هر یک از 60 قالب رایگان ما شروع کنید و آنها را به دلخواه خود سفارشی کنید. شما همچنین می توانید یک قالب برتر را انتخاب کنید یا با متخصصان اوژن برای ایجاد یک طراحی سفارشی همکاری کنید. بعلاوه ، مضامین تجارت الکترونیکی اوژن از موتور Core Temple Engine پیشرفته برای عملکرد بی نقص موبایل و دسک تاپ استفاده می کنند.

چرا فروشگاه ساز برای راه اندازی فروشگاه آنلاین مناسب تر است؟

وجود درگاه های پرداخت امن در فروشگاه ساز

در تمام قالب های فروشگاه ساز اوژن از درگاه های پرداخت بانک های معتبر ایران استفاده شده است. بنابراین با خیال راحت می توانید به این درگاه ها متصل شوید و فروش آنلاین خود را آغاز کنید.

داشتن ابزار قدرتمند بازاریابی در فروشگاه ساز

بازاریابی برای رشد تجارت شما حیاتی است و فروشگاه ساز رایگان اوژن تمام ابزارهای مورد انتظار شما را آماده دارد. در صورت تمایل می توانید کوپن یا کد تخفیف مستقیم روی هر تعداد محصول ایجاد کنید. بعلاوه ، ارسال خبرنامه ، تنظیم برنامه مشتریان ویژه ، ارائه کارت هدیه و حتی با داشتن بهترین ابزارهای SEO داخلی ، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

وجود کنترل پنل جامع در فروشگاه ساز

با مدیریت و داشبورد کامل فروشگاه آنلاین ما در بالای تجارت خود باشید. تمام اطلاعات موردنیاز شما در دسترس است بنابراین می توانید به راحتی سفارشات ، تحقیق ، موجودی کالا ، مشتریان و موارد دیگر را مدیریت کنید. ابزارهای پیشرفته گزارش به شما امکان می دهد تمام داده های فروش و رفتار مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید بهترین استراتژی ممکن را برای برند خود بسازید.

فروش نامحدود محصولات در فروشگاه ساز اوژن

حتی کوچکترین مشاغل می توانند یک فروشگاه آنلاین با محصولات نامحدود ایجاد کنند تا بتوانید بلافاصله فروش موجودی کامل خود را شروع کنید. ما همچنین فضای هاست نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهیم تا تمام تصاویر با کیفیت بالا را بارگزاری کنید تا محصولات شما را در بهترین حالت نشان دهند. و با پهنای باند نامحدود ، فروشگاه شما می تواند از نظر میزان بازدید در کل سال کنترل کند.

فروش انواع محصولات در فروشگاه ساز اوژن

برخی از فروشگاه ساز های اینترنتی انواع کالاهایی را که می توانید بفروشید محدود می کنند اما فروشگاه ساز اوژن اینگونه نیست. شما می توانید از فروشگاه ساز رایگان اوژن برای فروش هر محصولی که می تواند به صورت قانونی به صورت آنلاین فروخته شود ، استفاده كنید ، حتی محصولات با جزئیات ریز و مهم.

راه اندازی فروشگاه آنلاین در 5 دقیقه

در عرض چند دقیقه شروع به ساخت فروشگاه آنلاین خود کنید و تجارت خود را به سطح بالاتری برسانید. فروشگاه ساز اوژن تمام برنامه نویسی و میزبانی را از روی شانه های شما برمی دارد بنابراین مجبور نیستید به تنهایی از عهده جزئیات فنی برآیید. فروشگاه ساز اینترنتی با ویژگی های کامل ما مجموعه کاملی از ابزارها برای بهینه سازی و مدیریت وب سایت تجارت الکترونیکی شماست تا بتوانید بر رشد تجارت خود تمرکز کنید.

فروشگاه ساز برای موبایل بهینه شده است

با قالب های کاملاً پاسخگو و آماده برای موبایل ، بازدیدکنندگان هنگام بازدید از فروشگاه آنلاین شما از تجربه ای عالی برخوردار می شوند. عملکرد بی عیب و نقص از بارگذاری صفحه اول تا پایان پرداخت باعث می شود که آنها دوباره برگردند ، به علاوه طراحی هسته اصلی ما ارائه می دهد

ناوبری ساده و زیبایی ظاهری در هر دستگاهی است. و برخلاف برخی از فروشگاه ساز ها ، فروشگاه ساز اوژن علاوه بر موبایل  در رایانه های رومیزی عالی به نظر می رسد.

امنیت و حریم خصوصی پیشرفته در فروشگاه ساز رایگان اوژن

فروشگاه ساز اینترنتی اوژن به طور خودکار از مزایای رمزگذاری SSL و انطباق کامل PCI برای محافظت از مشاغل و مشتریان شما برخوردار می شوند. ابزارهای قدرتمند ضد کلاهبرداری به تأیید اعتبار هر معامله کمک می کنند. به علاوه ، شما می توانید با جعبه ابزار GDPR ما به مشتریان خود کنترل کامل داده های شخصی آنها را (و مطابق با مقررات رایانه ای ایران) ارائه دهید.

فروشگاه آنلاین خود را با تمام کانال های فروش خود همگام سازی کنید.