چگونه با آب قلیایی سردرد را درمان کنیم؟

چگونه با آب قلیایی سردرد را درمان کنیم؟ درباره علت سردرد های خود چقدر می دانید ، آیا می دانید که یکی از یافته های پژوهش های اخیر دانشمندان درمان سردرد با نوشیدن آب قلیایی است . سردرد یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که مردم به صورت روزمره از آن شکایت می‌کنند. برخی از افراد در دوره خاصی از زندگی خود سردرد شدید را تجربه می‌کنند و برخی دیگر دچار سردردهای گاه و بی‌گاه می‌شوند. هر کسی ممکن است دچار سردرد شود و هیچ تفاوتی ندارد که چه سنی، چه نژادی یا چه جنسیتی داشته باشید. تشخیص این که علت سردرد چیست همیشه راحت نیست. با این حال با توجه به زندگی روزمره ما ۶ علت عمده برای انواع سردرد از جمله سردرد خوشه‌ای، سردرد سینوسی، سردرد میگرنی و سردرد تنشی توسط متخصصین مشخص شده است.برخی سردرد ها با نوشیدن آب غنی شده برطرف می شوند  و این یکی دیگر از مزایای آب قلیایی این آب شفابخش است.

درمان سردرد مزمن با نوشیدن آب قلیایی

یکی از مهم ترین علائم کم آبی بدن سر درد است. اگر شما در روز کم تر از ۲ لیتر آب می نوشید و فعالیت روزانه شما زیاد است ممکن است به راحتی دچار سردرد شوید.پس شما می توانید با نوشیدن یک لیوان آب  از سردردهای خود به راحتی رها شوید. اگر به آب نوشیدنی خود مقداری لیمو اضافه کنید خواص قلیایی پیدا می کند و تاثیر آن چندین برابر می شود. لیمو را درون آب ریخته و مخلوط کنید و با نوشیدن ۲ لیوان از این محلول می توانید در سریع ترین زمان ممکن از سردرد رها شوید. زیرا لیمو نیز باعث می شود که بدن دچار کم آبی نگردد.لیمو علاوه بر درمان سردرد باعث تنظیم PH بدن می شود.اگر شما در طول روز این نوشیدنی را بنوشید از بسیاری از مشکلات بدن خود رها خواهید شد.

اما کار راحت تر برای شما استفاده از بطری های آب قلیایی شرکت لوکساب است . این آب را به راحتی از هر فروشگاهی می توانید تهیه کنید . پس نگران در دسترس نبودن آن نباشید.
آب غنی شده به دلیل تولید هیدروژن قویترین آنتی اکسیدان شناخته شده است.از طرف دیگر غنی از کلسیم و منیزیم است که می تواند در کاهش سردرد موثر باشد.ضمنا تامین آب بدن یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه ها برای کاهش سردرد است

خرید آب قلیایی . چگونه با آب قلیایی سردرد را درمان کنیم؟

درمان سردرد با آب غنی شده از منیزیم

این ماده معدنی در سبزیجات، غلات و مغزجات و آب غنی شده یافت میشود. مصرف منیزیم درست در زمانی که سردرد دارید نمیتواند به شما کمک کند اما میتواند از سردرد های بعدی جلوگیری کند. همچنین منیزیم را میتواند بصورت مکمل استفاده کنید اما برای اینکار حتما با پزشک مشورت کنید. اما اگر در طول روز از آب غنی شده از منیزیم استفاده کنید قطعا سردرد های شما رو به بهبود خواهند رفت . لوکساب آب قلیایی غنی از کلسیم و منیزیم را برای استفاده روزمره قرار داده است.

 چند نوع سردرد داریم و چه علائمی دارد ؟

سردرد عصبی یا همان سردرد تنشی در ناحیه پیشانی است. ولی سردرد میگرنی یک طرف صورت را در بر می گیرد. سر درد خوشه ای نیز معمولا اطراف چشم رخ می دهد. این سردردها با فشارهای عصبی افزایش می یابند. به همین دلیل اولین و بهترین راه برای جلوگیری از این نوع سردرد کاهش فشار عصبی است. دوری از استرس و تنش های روزانه می تواند در کاهش این سردرد ها موثر باشد. همچنین رژیم غذایی در کاهش این سردرد های مفید است.

استفاده از سبزیجات و میوه جات سالم، کاهش مصرف سیگار، کاهش مصرف قهوه، و کاهش مصرف فست فودها و غذاهای اسیدی کمک بزرگی به کاهش سردرد می کند. رژیم قلیایی نیز سرشار از میوه جات و سبزیجات است و یکی از رژیم های توصیه شده توسط پزشکان می باشد.نوشیدن آب قلیایی یا همان آب غنی شده در این رژیم غذایی یکی از اصول اولیه است

چگونه آب آشامیدنی قلیایی داشته باشیم ؟

دستگاه هایی به نام یونیزه ها قلیایی آب وجود دارند، اما گران هستند.

آب معدنی بطری تمایل به خنثی یا کمی قلیایی دارد. برخی از تولید کنندگان ممکن است سطح pH آبهای بطری خود را اعلام کنند. شما نیازی نیست پول خود را صرف خرید یکی از این دستگاه ها کنید که فرق زیادی با آب میوه گیری ندارند . بهتر است آب قلیایی مورد نیاز خود را به صورت روزانه از فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها تهیه کنید.

خرید آب قلیایی لوکساب به صورت آنلاین

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.